Thursday, November 04, 2010

cinta dan sayang

CINTA HATIKU...

bertemu dgnmu adalah satu anugerah.
tidak pasti samada ia ditakdirkan atau satu kebetulan.
kau hadir di saat aku jatuh.
penuh dgn dugaan utk ku tempuh.
lalu ku bgun dengan semangat dirimu.
segala tangis dan tawaku, ku curahkan pdmu.
agar kau mengerti segala isi hatiku.

aku hanya insan yang lemah.
yang tidak cukup sifat dan xlari dari melakukan kesilapan.
kau terimalah diriku yang hina ini.
sebagai suri yang sentiasa bertamu dihatimu.

andai diriku sudah menyakiti hatimu,
kata2 kemaafan sahaja yang mampu ku lontarkan.
tegurilah aku jika kesilapan itu terus berlaku.
agar aku sedar dari lamunan mimpi yang indah.

bantula aku jika aku memerlukan dirimu.
papahla aku jika aku tidak mampu utk berjln semula.
sayangila diriku dgn sepenuh hatimu.
kerna seseungguhnya aku sgt menyayangi dirimu.

sayangku,
jgn pernah kau sakiti hatiku kerana ia tidak tertanggung.
kerana diriku ini akan lemah jika dirimu tiada lagi.
ku ingin selalu berada disampingmu.
di setiap keadaan dan waktu.

ku titipkan rasa hatiku hanya utk mu.
jika diriku ini tiada lagi disisimu,
kau tatapila coretan hatiku ini sebagai sandaran hatimu.
kerna disetiap waktu dan ketika, hanya kau yg berada dihatiku.

kenangilah segala memori indah bersama.
teruskanlah hidupmu dgn tenang dan tabah.
hanya doa utk mu dan keluargamu yang mampu ku kirimkan,
agar kau sentiasa berada di bwh lembayung rahmatmu, ya ALLAH :)

HAPPY 3RD ANNIVERSARY MY HEART

VE-KERNA SAYANG
"setiap kali mengenangkan mu
siang..malam..ku doakan kebahagiaan mu
yang ku pinta hanyalah tulu hati mu
agar kau balas kerinduan ku"

http://www.youtube.com/watch?v=VpWMdig-ib0

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers