Saturday, October 29, 2011

betul ke ni???

skrg dah pun pukul 12 mlm.
entah kenapa la kan, terlintas dalam kepala ni nak buat research.
dah terikut perangai syaza amani yang suke wat research tentang perkara2 diluar pemikiran kita.
nak tahu tak apa yang saya buat?
teeeeettttttttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!

jom Google nama diri sendiri!!! :))


nak tahu tak ape yang saya terjumpe?
*
*
*
*
*
*
*
1 blog tentang yang tertulis nama saya dan emak saya.
ouh, betul ke ni?
bila kah emak saya pandai ber'blog'ging?
hehehe...
buat gempak je kan?
tapi malang nya blog tu ada 1 post saje.
itu pun pada 2 tahun yang lepas.

Insyallah bila saya dah habis belajar nanti, saya tolong mak maju kan perniagaan mak ye?
itu janji saya untuk mak.
tiba-tiba rasa rindu pada mak mencurah-curah.
mak saya ada menyatakan isi hatinya untuk membuka kedai jahit sendiri.
tapi dia belum punye tempat dan partner yang sesuai lagi.
plus budget pun masih belum mencukupi.

ini la link blog yang saya mention di atas :-mengambil tempahan pakaian

p/s:- semoga impian saya untuk menjalankan perniagaan secara online tercapai. AMIN :)


2 comments:

  1. wahahaha,adik pun kadang gatal tangan nak google images nama sendiri,macam2 gambar jumpe.

    ReplyDelete
  2. tahu xpe kan? sbb tu xmau letak gmbr kt blog or mne2 social network. xsuke.huhu

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers