Thursday, October 20, 2011

perginya seorang teman~~~

sudah lama rasanya tidak saya mencoretkan tulisan hati ini.
tetapi hari ini, saya terpanggil untuk menulis kembali.

petang semalam semasa saya sedang berehat dalam suasan hujan renyai2, saya mendapat panggilan telefon dari salah seorang sahabat saya.

dialog diantara saya dan dia:-

kawan: weyh, aku nak bagitahu kau sesuatu ni. tapi kau jangan terkejut pulak.
saya: apa  dia weyh? ( dalam hati dah cuak sangat rasa)
kawan: kau tahu tak lynn dah meninggal?
saya: huh?serius ke nih? kau jangan main2.
kawan: yela, aku serius nih. dah cepat2 siap. kita pegi menziarah kat rumah dia.
saya: hah, okey2.

setelah itu, saya rasa berita ni macam tak betul je. rasa cam blur sangat. rasa macam percaya dan tak percaye.
terus on fb. then nampak post dari batch yang mengatakan berita yang sama.

dengan segera saya bersiap dan terus bertolak pegi.lebih kurang sejam lebih baru kami sampai.
sesampainya kami di sana jenazah baru saja dikebumikan. kami tak sempat nak tengok :(

semoga rohnya ALLAH mencucuri rahmat ke ats dirinya.AL-FATIHAH

AKAN KU KENANG DIRIMU DI DALAM DOAKU WAHAI TEMAN 



2 comments:

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers