Saturday, December 31, 2011

" Tagline Blog Aku CUN "



blogger card saya :)

blog header saya :)


tagline blog saya adalah miss accountant vs mr engineer.actually tak tahu pun yang ni tagline tapi setelah dapat suggestion dari abg PM--->geng Fiqra, saya memilih ini sebagai tagline saya.
sebab saya pilih tagline ini adalah kerana kebanyakan entry dalam blog ini berkisarkan saya dan Mr L. (saya study in accounting and satu hari nanti akan bakal jadi accountant dan Mr L study in electronic engineering and satu hari nanti akan bakal jadi engineer).
saya wajib letak mr engineer.kalau tak nanti Mr L merajuk.huhu (jangan marah ye Mr L.nanti cepat tua :p)
jadi terhasil la ms accountant vs mr engineer :)

hadiah2 dalam kategori 1 nampak menarik tapi saya nak pilih hadiah dari kategori 2 sebab saya suke makan.wee~~~

15 comments:

  1. adik datang nak bagi sepatah 2 kata,hehehe,good my love sis,good luck also 4 ur exam,buat yg terbaik ok,miss & love u so much sis!<--ade sape2 nak jeles dengan komen ini?hahaha,perasan jer lebih.

    ReplyDelete
  2. PM:: hehe...lebih kurang la. hope dpt ape yg diimpikan :)

    maton: thanks dear ;)
    miss u n love u too~

    ReplyDelete
  3. wahhhh cik abg hanni MR ENGINEER ea?? hehe




    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  4. miss accountant vs mr engineer.. nice dear.. gud luck tau ;)



    admin,
    GENG fiQ'Ra♥

    ReplyDelete
  5. anamizu: yup! hee :D
    admin: thanks :)
    nur atikah: same to u :))

    ReplyDelete
  6. wohoho i'm miss engineer vs mr arkitek :D gud luck taw

    visit didie

    nshuhailahz.blogspot.com/2011/12/tagline-blog-aku-cun.html

    ReplyDelete
  7. didie: thanks :) same to you~
    mimie: same to you :)

    ReplyDelete
  8. appy: amboi2, sudah gaharu cendana plak eh kau :p

    adik: thanks adik. tahniah utk adik jugk ;)

    ReplyDelete
  9. kita sama2 menang kan?alhamdulillah,nnti jgn lupa upload hadiah kat blog yer,hehehe.

    ReplyDelete
  10. yup, Alhamdulillah :)
    tak balik rumah lagila dik. ujong buln nnti baru blk. xdpt nk upload cepat.huhu

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers